6 publicaties gevonden.

• Art. 9 – Groen vraagt om water

Op 20 mei 2020 stelde wij als D66 Breda, het college de volgende vragen betreft de droogte en de vergroening in de stad. Het kan niemand ontgaan zijn dat Breda inzet op meer en gezond groen in de wijken en dorpen. Inwoners maken gebruik van de aangeboden mogelijkheden om hun omgeving…

• Gepubliceerd op 20 mei 2020
  • Art. 9- Combinatiefunctionarissen

We blijven deze zomer massaal in Nederland. Laten we daar met zijn allen een mooie tijd van maken. Vandaag stellen we vragen over de eventuele inzet van combinatiefunctionarissen in Breda voor een extra impuls op sport en culturele activiteiten voor kinderen. 20200514 D66 Art. 9 Combinatiefunctionarissen

• Gepubliceerd op 15 mei 2020
  • Moties evenementenbeleid

Tijdens de debatraad waar o.a. het Bredase evenementenbeleid werd besproken, dienen wij drie moties in ter toevoeging aan het evenementenbeleid. Deze moties zijn alledrie aangenomen op 23 april 2020. 20191109 Aangenomen motie D66 richtingwijzers door D66 De Baronie

• Speelstraten voor kinderen

Veel speeltuinen zijn gesloten sinds het begin van de coronacrisis. Met een meerderheid van de raad, initieren wij het stellen van vragen over het heropenen van deze speeltuinen en het vergroten van speelruimte door een verkenning op speelstraten. Deze vragen zijn gesteld op 24 april 2020. 20200424 Art 9 Speelstraten voor kinderen

• Laatste rustplaats van islamitische Bredanaars

Tijdens de coronacrisis is het voor moslims niet altijd mogelijk om begraven te worden in het land van herkomst. Daarom stellen wij op 21 april 2020 samen met 50PLUS, vragen over de laatste rustplaats van islamitische Bredanaars. 20200421 F. Boulakjar D66 en 50PLUS Artikel 9 vragen begraafplaatsen voor islamitische Bredanaars

• Digitale kansen door corona

Ons burgerraadslid Bart Lauwen stelt op 29 april 2020 de volgende vragen over digitale kansen tijdens de coronacrisis. 20200429 Art. 9 D66 Digitale kansen door de coronacrisis