maandag 25 januari 2010

D66 laat zich zien op het Brabantplein

Een grote afvaardiging van D66 Breda was op zaterdag 23 januari 2010 te vinden vlak voor de supermarkt op het Brabantplein in Brabantpark. Voorbijgangers waren positief en hadden regelmatig tijd voor een praatje.

D66 Breda deelde flyers uit waarop de inwoners van Brabantpark werden uitgenodigd om suggesties aan de fractie. Daarnaast kregen mensen de gelegenheid om op een stellingenbord aan te geven wat ze zelf belangrijk vonden voor Brabantpark. Een Brede school in Brabantpark is een aanwinst voor de wijk, de openingstijden voor de bibliotheek moeten meer worden afgestemd op de behoefte en over het Brabantplein zijn de mensen op straat ondanks recente investeringen nog niet enthousiast. Over of supermarkten op zondag open moeten kunnen, waren de meningen verdeeld. Toch konden velen zich vinden in de gedachte dat supermarkten die daar markt voor zien, de mogelijkheid moeten krijgen op zondag open te zijn en niet door een opgelegde zondagssluiting geketend zijn.

De D66-ers riepen iedereen op om bij de gemeenteraadsverkiezingen op 3 maart van hun stemrecht gebruik te maken.

Kijk voor meer foto's op de D66 Breda Flickr pagina.